Nieuwe koers Hunkemöller
Lingerieketen Hunkemöller gaat samenwerken met bureaus Creneau International en SSSS & Orchestra om zich duidelijker te profileren als…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat schrijft Fashion United online. De bureaus zullen een nieuw logo, nieuw interieur en een nieuwe reclamecampagne ontwikkelen voor het merk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met de nieuwe koers wil Hunkemöller zijn identiteit en uitstraling naar een hoger niveau tillen. 'We zijn meer dan alleen een lingerieretailer', zegt Adriana Hoppenbrouwer, hoofd marketing bij het lingeriemerk. 'Het design van onze collecties hebben wij in eigen huis. Nu zijn we van plan om de uitstraling van het merk te versterken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHunkemöller is opgericht in 1886 en inmiddels onderdeel van Maxeda.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid