Overslaan en naar de inhoud gaan

Nom meldt relatief stabiel bereik

Uit de op vrijdag door Nom gepubliceerde mediumbereiksrapportage blijkt dat er geen grote verschuivingen in bereik zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op vrijdag 1 oktober publiceerde Nom de nieuwe van de Nom Print Monitor (NPM) met nieuwe bereikscijfers voor dagbladen en tijdschriften. In de Nom Print Monitor worden bijna 200 dagbladen en tijdschriften gemeten. Overall zijn de bereiksresultaten van alle in Nom gemeten bladen relatief stabiel in vergelijking met de vorige publicatie. Zowel dagbladen als tijdschriften laten overall een daling van 3% zien.

related partner content for mobile comes here

Bij deze publicatie van NPM wordt ook de leesduur voor dagbladen weer gepubliceerd, gesplitst naar het lezen van doordeweekse nummers en weekendnummers van dagbladen. Gemiddeld trekken dagbladlezers een half uur uit voor het lezen van een betaalde krant en in het weekeinde drie kwartier. Gratis titels worden gemiddeld ruim een kwartier gelezen.

Op basis van de Nom-rapportage stelt het Cebuco vast dat de gemiddelde leesduur van de kranten stabiel blijft ondanks de opkomst van digitale alternatieven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in