Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor 'nieuwe' Westland-Utrecht Bank

Met de boodschap ‘Er waait een frisse wind door Nederland’ lanceert WestlandUtrecht Bank zich in een corporate campagne als een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf vandaag introduceren drie tv-commercials de ‘nieuwe’ bank. BSUR is verantwoordelijk voor de campagne. In de commercials zijn Nederlandse landschappen en situaties te zien. Centraal staat het logo van de bank dat fluisterend aanwezig is in het beeld en langzaam zichtbaar wordt. De kijker ziet moderne Nederlandse momenten die mede mogelijk zijn gemaakt door de bank.
De bank richt zich primair op actieve, ondernemende Nederlanders: ‘Onafhankelijke denkers en doeners die durven dromen en die vooruit willen. Met de haren in de wind, met beide benen op de grond’. De campagne is het eerste zichtbare resultaat van de verzelfstandiging van WestlandUtrecht Bank. In 2009 besloot de Europese commissie dat ING bedrijfsonderdelen moest afsplitsen. Als onderdeel van de ING Groep was WestlandUtrecht jarenlang actief met hypotheken en effecten.
De campagne wordt multimediaal ingezet op onder meer tv, outdoor, dag- en vakbladen, online, events en direct mail en is het gehele jaar te zien. Creatief verantwoordelijk zijn Remy Kurperhoek and Robin Kranenborg.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in