Campagne voor 'nieuwe' Westland-Utrecht Bank
Vanaf vandaag introduceren drie tv-commercials de ‘nieuwe’ bank. BSUR is verantwoordelijk voor de campagne. In de commercials zijn Nederlandse landschappen en situaties te zien. Centraal staat het logo van de bank dat fluisterend aanwezig is in het beeld en langzaam zichtbaar wordt. De kijker ziet moderne Nederlandse momenten die mede mogelijk zijn gemaakt door de bank.
De bank richt zich primair op actieve, ondernemende Nederlanders: ‘Onafhankelijke denkers en doeners die durven dromen en die vooruit willen. Met de haren in de wind, met beide benen op de grond’. De campagne is het eerste zichtbare resultaat van de verzelfstandiging van WestlandUtrecht Bank. In 2009 besloot de Europese commissie dat ING bedrijfsonderdelen moest afsplitsen. Als onderdeel van de ING Groep was WestlandUtrecht jarenlang actief met hypotheken en effecten.
De campagne wordt multimediaal ingezet op onder meer tv, outdoor, dag- en vakbladen, online, events en direct mail en is het gehele jaar te zien. Creatief verantwoordelijk zijn Remy Kurperhoek and Robin Kranenborg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid