Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Niekerk naar Intomart GfK

Paul van Niekerk wordt per 1 januari volgend jaar directeur Media Onderzoek bij Intomart GfK.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie wordt Van Niekerk verantwoordelijk voor de nationale mediabereiksonderzoeken die worden uitgevoerd door Intomart GfK. Van Niekerk is momenteel nog directeur van , het kenniscentrum voor televisiereclame.

related partner content for mobile comes here

Van Niekerk is bij Intomart GfK persoonlijk nauw betrokken bij het continue televisieonderzoek (in opdracht van SKO), radio-onderzoek (RAB-JIC) en bij Adware Media Solutions. Marion Appel blijft verantwoordelijk voor het internetonderzoek (Stir), printonderzoek (NOM), het Waarderingsonderzoek en voor media ad hoc onderzoek.

Van Niekerk: 'Intomart GfK is in Nederland en ook wereldwijd een van de sterkste partijen op het gebied van markt- en mediaonderzoek. Het is fantastisch om daarbinnen met mijn eigen expertise te kunnen gaan opereren. Ik ben gefascineerd door media en communicatie en ik kan mij daar bij Intomart helemaal op uitleven. Maar het is ook commercieel een uitdagende functie. Er worden geregeld nieuwe tenders uitgeschreven voor de nationale bereiksonderzoeken en de concurrentie is fors. Elke keer zullen we weer het meest innovatieve voorstel moeten uitbrengen.'

Wie Van Niekerk in januari bij Spot opvolgt, is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in