Van Niekerk naar Intomart GfK
In deze functie wordt Van Niekerk verantwoordelijk voor de nationale mediabereiksonderzoeken die worden uitgevoerd door Intomart GfK. Van Niekerk is momenteel nog directeur van Spot, het kenniscentrum voor televisiereclame.
Van Niekerk is bij Intomart GfK persoonlijk nauw betrokken bij het continue televisieonderzoek (in opdracht van SKO), radio-onderzoek (RAB-JIC) en bij Adware Media Solutions. Marion Appel blijft verantwoordelijk voor het internetonderzoek (Stir), printonderzoek (NOM), het Waarderingsonderzoek en voor media ad hoc onderzoek.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVan Niekerk: 'Intomart GfK is in Nederland en ook wereldwijd een van de sterkste partijen op het gebied van markt- en mediaonderzoek. Het is fantastisch om daarbinnen met mijn eigen expertise te kunnen gaan opereren. Ik ben gefascineerd door media en communicatie en ik kan mij daar bij Intomart helemaal op uitleven. Maar het is ook commercieel een uitdagende functie. Er worden geregeld nieuwe tenders uitgeschreven voor de nationale bereiksonderzoeken en de concurrentie is fors. Elke keer zullen we weer het meest innovatieve voorstel moeten uitbrengen.'
Wie Van Niekerk in januari bij Spot opvolgt, is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid