Wereldwijde mediareview Levi's
Levi Strauss & Co houdt een review voor het wereldwijde media-account van zijn merk Levi's.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens bronnen zou Levi's de twintig bureaus waarmee het nu internationaal samenwerkt willen terugbrengen naar één of hooguit twee. Het is nog niet duidelijk welke bureaus het merk gaat uitnodigen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het account zou wereldwijd 100 miljoen dollar waard zijn, waarvan bijna 70 pct wordt gespendeerd in de Verenigde Staten. Omnicom Group's OMD heeft daar het account in handen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid