
In de reclame wordt de slogan 'Don't worry. Make money' gebruikt om onder andere legbatterijkooien aan te prijzen. Wakker Dier noemt de reclame en slogan stuitend.
De stichting meldt dat deze verkiezing past in de campagne tegen goedkoop vlees, die eerder dit jaar werd gestart. “Naar buiten toe wordt er door de vleesindustrie nog altijd een nostalgisch beeld geschetst van gelukkige dieren op boerderijen. Reclames die niet zichtbaar zijn voor het grote publiek tonen echter het ware beeld,” zegt een woordvoerder.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe zes reclames die Stichting Wakker Dier geselecteerd had voor de twijfelachtige titel stonden in vakbladen en reclamefolders, die in Nederland verschenen in 2009 en 2010. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee