
De studente aan de Hogeschool Rotterdam studeerde af op de relatie tussen de corporate story en social media. De prijs is een initiatief van Platform Communicatie Rotterdam (PCR), een vereniging voor communicatieprofessionals uit de regio.
Met de prijs wil PCR jong talent in de spotlights zetten en laten kennismaken met het beroepsveld. De prijuitreiking door wethouder Korrie Louwes was maandag in de Creative Factory.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensSchouten gaf uitleg aan een model dat ze op haar stageplek bij Total Identity heeft ontwikkeld. Het model geeft communicatieprofessionals handvatten om social media in te zetten om corporate stories van bedrijven te versterken.
De andere genomineerden waren Sanne Spruit, die afstudeerde op een onderzoek naar de nationale cultuur in Britse en Nederlandse personeelsbladen, en Selma Tamminga, die de betrokkenheid van ondernemers bij Winkelcentrum Zuidplein onderzocht.
De prijs bestond uit 1.500 euro, een week meelopen op diverse communicatieafdelingen bij Rotterdamse bedrijven en instellingen en een jaar lang gratis lidmaatschap van PCR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee