Overslaan en naar de inhoud gaan

Google merk van het jaar

De prijs voor Global Brand of the Year 2003 gaat naar Google, dat met klein verschil Apple versloeg, meldt Brandchannel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is voor de tweede achtereenvolgende keer dat Google de meeste impact heeft op de Brandchannel-lezers. Computerconcern Apple is opnieuw tweede. Het merk werd in in 2001 eerste. Verrassend is de derde plaats. Die gaat naar automerk Mini, waardoor de nummer drie van vorig jaar Coca-Cola een plaatsje gezakt is. Vorig jaar stond Mini nog elfde.
Volgens Brandchannel is de Mini vooral aan het doorbreken in Noord-Amerika, waar consumenten de auto zien als een wendbaar en makkelijk te parkeren karretje. Ook een grote stijger (van 12 naar 5) is Samsung.

related partner content for mobile comes here

In de regio’s Europa en Afrika scoren de merken Nokia, Ikea en Virgin. Verrassend is de toptienpositie van voetbalclub Real Madrid. Ook Diesel en Puma staan hoog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in