Overslaan en naar de inhoud gaan

WAO-campagne naar Tappan en TMPW

Voor de meerjarige campagne over het nieuwe WAO-stelsel heeft het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) gekozen voor Tappan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als eerste onderdeel van de campagne is deze week de printcampagne: 'Geen 1 maar 2 jaar loon bij ziekte' gestart. De campagne moet wijzen op de Wet verlenging loondoorbetaling bij ziekte, de eerste regeling in het kader van het nieuwe WAO-stelsel, dat in 2006 van kracht wordt.

related partner content for mobile comes here

De drie jaar durende campagne wordt vanaf dit jaar opgebouwd in verschillende fasen en is gericht op meerdere doelgroepen. Tappan Communicatie is hoofdaannemer van deze campagne en is verantwoordelijk voor onder meer communicatiestrategie, campagnemanagement, campagnesite, toolkits, 'WAO Wijzer', bijeenkomsten en mailings. TMP Worldwide ontwikkelt het campagneconcept voor RTV, print en internet en verzorgt de mediahandling en ordering. Met de campagne is in totaal ruim 5 miljoen euro gemoeid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in