Overslaan en naar de inhoud gaan

Reed start FZ Seminar Sessies

Bedrijfsevenementenvakblad FZ van Reed Business Information gaat een serie bijeenkomsten organiseren onder de naam FZ Seminar Sessies.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de sessies is informatie verschaffen over events en kennis van aanverwante marketingtools toegankelijk maken voor het bedrijfsleven, event- en communicatiebureaus en studenten. De lancering van dit initiatief heeft onlangs plaatsgevonden in Theater Tuschinski in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Henk-Jan Winkeldermaat, hoofdredacteur van FZ geeft aan dat het bedrijfsleven steeds vaker events inzet. ‘Er is behoefte aan meer informatie over de inzet van events binnen de marketingstrategie, maar daarnaast wil men ook geïnformeerd worden over zaken als trendanalyse, customer care, marketing changes, positioneringsvraagstukken, actiemarketing, public relations en de effecten van experiencemarketing.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in