Overslaan en naar de inhoud gaan

China: een sms'je graag!

Het aantal slachtoffers van de aardbeving in China neemt grote vormen aan. Veel slachtoffers zijn gevallen op plaatsen waar we met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal slachtoffers van de aardbeving in China neemt grote vormen aan. Veel slachtoffers zijn gevallen op plaatsen waar we met de recente geweest zijn, nl. Chendu en DuJiangYan in de Provincie Sichuan.

related partner content for mobile comes here

Het tempel complex van de Taoisten in de buurt van DuJiangYan, waar we met alle egards ontvangen werden, staat gelukkig nog overeind, zo lees ik in de blog van
-364" title="-364">Roeland Stekelenburg.

De Nederlander David Isings en zijn vriendin zijn lokaal een actie opgestart voor Micro donaties via SMS voor de slachtoffers in Sichuan. De opbrengst komt geheel ten goede aan het Rode Kruis in China. Dit is een makkelijke en snelle manier van doneren en kan vanaf iedere telefoon.

Dus ik doe een oproep aan de molbloggers om te sms'en: Voor Nederland sms't men China naar 3010 á ? 1,50 per bericht en in België stuurt men China naar 7850 á ? 3,00 per bericht.

Voor wie meer wil weten over alle nieuwe media ontwikkelingen in China: er is op 16 juni as. een over China, met sprekers als Sam Flemming, CEO, CIC Data, Tze Tan Kiat, General Manager, BBDO Shanghai, Marc van der Chijs, CEO, Spill Group Asia/ ex- Todou en Vincent Everts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in