Overslaan en naar de inhoud gaan

KIKA inzamelingsinitiatief op Coodle.nl

Nederland is weer een nieuwe webshop rijker. Sinds enkele weken is de houtenspeelgoed website Coodle online. Op de site is een groot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland is weer een nieuwe webshop rijker. Sinds enkele weken is de houtenspeelgoed website online. Op de site is een groot assortiment aan houten speelgoed te verkrijgen.

related partner content for mobile comes here

Om het lanceren van de webshop kracht bij te zetten, is een actie opgezet in samenwerking met . Kika zet zich al jaren in voor kinderen die te maken hebben met kanker.

In het betalingsproces van Coodle is een actieveld opgenomen waar de klant de code KIKA in kan voeren. Na het invoeren van deze code wordt 10% van het bedrag direct apart gehouden voor stichting Kika. Na afloop van de actie zal het bedrag gedoneerd worden.

Ik ben een groot voorstander van dergelijke initiatieven door bedrijven, waarmee ze buiten het stukje reclame/marketing ook hun maatschappelijke gezicht laten zien. De actie heeft op bijvoorbeeld Hyves ook veel positieve geluiden doen klinken. Er is zelfs een kinderziekenhuis geweest dat de actie heeft opgepakt en uitgedragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in