Lezersmarketing 2.0: potentiële abo´s afzeiken


Schreef ik recent nog lovend over PC-Active hier op Molblog, in het meinummer lees ik nu een redactiereactie op een lezersbrief waar mijn korte broek vanaf zakt. Volgens mij gaat PC-Active hier namelijk volledig over de schreef.
Wat schreef de lezer die de moeite nam in de pen te klimmen? Een in slecht Nederlands en kapitalen geformuleerd verzoek om meer info over een lezersaanbieding. Ik quote een paar stukjes tekst uit de reactie van PC-Active (in de rubriek pc-antwoord):
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS...U begrijpt dat we dit soort berichten dan ook nauwelijks serieus nemen en vaak meteen naar de prullenbak verwijzen.
...In bovenstaande...maar ook het ontbreken van punten en komma´s maakt het lezen een stuk moeilijker.
Jammer, niet alleen voor ons, maar ook voor u. Want nogmaals, dit soort berichten is ook erg snel verdwenen zonder antwoord.
In de actievoorwaarden zien wij nergens de optie om te betalen in twee termijnen...verder kunt u dit soort vragen beter niet aan de redactie stellen.
Noem me ouderwets maar als ik zo afgeserveerd zou worden door een abonnementsblad is dat einde abonnement. Met een opzegging vol spelfouten en kapitalen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid