Overslaan en naar de inhoud gaan

Curry wint DM Oeuvreprijs

Het DDMA bestuur komt dit jaar met een nieuwe prijs: de DM Oeuvreprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bestuur komt dit jaar met een nieuwe prijs: de DM Oeuvreprijs.

related partner content for mobile comes here

De erkenning voor levenswerk. En dit jaar gaat hij naar , crm-auteur, trainer en consultant.

Hij krijgt de prijs vanwege zijn bijdrage aan het vakgebied van Dialoogmarketing.

DDMA voorzitter Tom Kok licht de keuze van de jury toe: 'Jay Curry is grondlegger van de internationaal befaamde Customer Marketing Strategie. Hij ging als een van de eersten aan de slag met CRM en illustreerde het belang van de dialoog in DM. Curry heeft ons vakgebied geherdefinieerd.'

Jay Curry kwam in 1972 naar Nederland om McLean Media International op te zetten. Daarna was hij communicatie director bij Young & Rubicam en bekleedde hij verschillende functies bij VNU. Sinds 1983 is hij directeur/oprichter van Jay Curry Associates.

De DM Oeuvreprijs wordt 10 juni uitgereikt, in Hotel New York te Rotterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in