Overslaan en naar de inhoud gaan

'HP/De Tijd in juni al tweewekelijks'

Het opinieweekblad HP/De Tijd gaat zeer waarschijnlijk over op een tweewekelijkse verschijning. Het eerste veertiendaagse nummer staat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zijn althans de plannen van de directie van uitgeverij Audax. Interne bronnen melden dat de hoofdredactie van HP de Tijd die plannen niet onderschrijft. De redactie van het opinieblad is vanmiddag ingelicht.

related partner content for mobile comes here

Vorige week heeft de directie van Audax (onder meer hoofddirecteur Carel Bikkers en Publishing-baas Yolanda Formanoy) de hoofdredactie van HP/De Tijd geïnformeerd. In de plannen die de directie wil doorvoeren zou zo’n 30 procent van de redacteuren het veld moeten ruimen.
Naast een tweewekelijkse verschijningsfrequentie gaat HP/De Tijd specials brengen op het gebied van auto’s, mode en reizen. Redactioneel moeten die specials (deels) worden verzorgd door de redacties van andere Audax-titels, zoals glossy Avantgarde.
Met de plannen beoogt de Audax-directie de verslechtering van de advertentiemarkt tegen te gaan. Publishing-directeur Formanoy ontkent tegenover Adformatie dat er een besluit over een tweewekelijkse frequentie is genomen. 'Wij zijn nog bezig plannen te maken en nog met de hoofdredactie in gesprek.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in