Overslaan en naar de inhoud gaan

Red button campagne Amstel

Abonnees van Tele2 Vision en UPC Digitale TV maken de komende weken met één druk op de rode knop kans om de nieuwe Amstellovitch te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amstel en Qi introduceren op 14 april een red button campagne, waarmee deelnemers kans maken op een Amstellovitch prijs. Amstel maakt gebruik van I-ads. Dat zijn interactieve elementen in commercials, alleen zichtbaar voor gebruikers van digitale tv. Ze bieden kijkers tijdens het reclameblok de mogelijkheid tot directe interactie door het gebruik van de afstandbediening.
Amstellovitch I-ads verschijnen tijdens Amstel commercials op SBS 6 en het voetbalkanaal van Tele2. Na een druk op de rode knop van de afstandbediening beland je op een speciale Amstellovitch pagina, waar je een gratis lot voor de Amstellovitch loterij in de wacht sleept.

related partner content for mobile comes here

De winnaar van mag vier vrienden uitnodigen om samen een bezoek te brengen aan zowel de Italiaanse stadsderby tussen AC Milan en Inter Milan, als de klassieker van Spanje: Real Madrid‒Barcelona.

Reclamebureau Doom & Dickson is de bedenker van de Amstellovitch campagne. Interactief reclamebureau Qi droeg zorg voor het interactieve concept en uitwerking, zowel online als op tv.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in