Red button campagne Amstel


Amstel en Qi introduceren op 14 april een red button campagne, waarmee deelnemers kans maken op een Amstellovitch prijs. Amstel maakt gebruik van I-ads. Dat zijn interactieve elementen in commercials, alleen zichtbaar voor gebruikers van digitale tv. Ze bieden kijkers tijdens het reclameblok de mogelijkheid tot directe interactie door het gebruik van de afstandbediening.
Amstellovitch I-ads verschijnen tijdens Amstel commercials op SBS 6 en het voetbalkanaal van Tele2. Na een druk op de rode knop van de afstandbediening beland je op een speciale Amstellovitch pagina, waar je een gratis lot voor de Amstellovitch loterij in de wacht sleept.
De winnaar van mag vier vrienden uitnodigen om samen een bezoek te brengen aan zowel de Italiaanse stadsderby tussen AC Milan en Inter Milan, als de klassieker van Spanje: Real Madrid‒Barcelona.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReclamebureau Doom & Dickson is de bedenker van de Amstellovitch campagne. Interactief reclamebureau Qi droeg zorg voor het interactieve concept en uitwerking, zowel online als op tv.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid