
Bureaus Urbanology en Slowworld kozen voor een jongerenoffensief via Hyves, met als middelpunt het zangeresje EliZe. Zij roept persoonlijk (hyvers zien hun eigen foto in de commercial) jongeren op om 12 mei naar de Open Dag te komen.
Maar ook via de sites Mooi Vak en Vakhool Schoonhoven worden bezoekers voor de open dag geworven.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensExtra trigger: 10 ruwe diamanten en twee Hamilton horloges die verloot worden onder de jongeren die hun Hyves profielpagina ‘pimpen’ in de EliZe look and feel, of de Hyves-gadget toevoegen.
De studenteninstroom van de vakschool loopt al jaren terug. Jongeren blijken niet bekend met de zilversmedenopleiding in het Zuid-Hollandse groen. Een paar jaar geleden was er ook nog een school in Amsterdam, maar die is opgegaan in Vakschool Schoonhoven. Het Hyves-offensief moet voor een boost gaan zorgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee