Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruud van Nistelrooij weer ambassadeur van Coca-Cola

In de aanloop naar het EK 2008 in Oostenrijk/Zwitserland treedt Ruud van Nistelrooij weer op als ambassadeur van Coca-Cola in de online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de aanloop naar het EK 2008 in Oostenrijk/Zwitserland treedt Ruud van Nistelrooij weer op als ambassadeur van Coca-Cola in de online , waar voetbalfans alles te weten kunnen komen over de wijze waarop een doelpunt moet worden gevierd. is 21 april van start gegaan.

related partner content for mobile comes here

De vaste spits van het Nederlands Elftal meldt in een persbericht "als geen ander te weten hoe belangrijk het is om steun van het Oranjelegioen te krijgen. Daarom juich ik het initiatief van Coca-Cola toe om de Goal Celebration Academy op te richten. Zo weet ik zeker dat de fans goed voorbereid zijn voor de wedstrijden van Euro 2008 en het Nederlands elftal en ikzelf op het legioen kunnen bouwen'.

Bezoekers van de Goal Celebration Academy kunnen op de site terecht voor juichtips, een juichhoroscoop en een interactieve test om te kijken wat voor 'juichtype' iemand is. Zowel de als de vaderlandse toppers hebben niet echt een grote naam hoog te houden als originele 'Goal Celebrators'. Dirk Kuyt is nog de meeste bekende: hij kust na elk doelpunt zijn trouwring.

Van Nistelrooij was eerder al actief in een campagne van Coca-Cola voor het .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in