Ruud van Nistelrooij weer ambassadeur van Coca-Cola


In de aanloop naar het EK 2008 in Oostenrijk/Zwitserland treedt Ruud van Nistelrooij weer op als ambassadeur van Coca-Cola in de online Goal Celebration Academy, waar voetbalfans alles te weten kunnen komen over de wijze waarop een doelpunt moet worden gevierd. De campagne is 21 april van start gegaan.
De vaste spits van het Nederlands Elftal meldt in een persbericht "als geen ander te weten hoe belangrijk het is om steun van het Oranjelegioen te krijgen. Daarom juich ik het initiatief van Coca-Cola toe om de Goal Celebration Academy op te richten. Zo weet ik zeker dat de fans goed voorbereid zijn voor de wedstrijden van Euro 2008 en het Nederlands elftal en ikzelf op het legioen kunnen bouwen'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBezoekers van de Goal Celebration Academy kunnen op de site terecht voor juichtips, een juichhoroscoop en een interactieve test om te kijken wat voor 'juichtype' iemand is. Zowel de supporters als de vaderlandse toppers hebben niet echt een grote naam hoog te houden als originele 'Goal Celebrators'. Dirk Kuyt is nog de meeste bekende: hij kust na elk doelpunt zijn trouwring.
Van Nistelrooij was eerder al actief in een campagne van Coca-Cola voor het EK van 2004 in Portugal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid