Overslaan en naar de inhoud gaan

De opkomst van Obama: here's what it means for business

In Fast Company van deze maand: de marketinglessen van Barack Obama.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In
van deze maand: de marketinglessen van

related partner content for mobile comes here

Bijvoorbeeld:
Les 1: wees net als Obama een OPEN brand: On-demand, Personal, Engaging en Networked (een term ontwikkeld door het Amerikaanse bureau ).

Les 2: leading by listening. Visionair zijn is uit, 'adaptive leadership' is in.
Wat zoveel betekent als sámen tot de juiste oplossing komen.

Les 3: ga naar de mensen toe, in plaats van de mensen te verleiden naar jou toe te komen. Met Chris Hughes, medeoprichter van Facebook, als spindoctor loopt Obama voorop in het bewerken van sociale netwerken.

Obama leert ons vooral dat marketing tegenwoordig niet alleen meer draait om positioneren en communiceren, maar vooral om enthousiasmeren en mobiliseren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in