Overslaan en naar de inhoud gaan

Etos hoogst gewaardeerde drogisterijketen

Etos is de hoogst gewaardeerde drogisterijketen bij de Nederlandse consument. De keten stoot na elf jaar concurrent DA van de troon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het voorjaarsrapport van Elsevier Retail en GfK PanelServices, op basis van 2200 drogisterijbezoeken. Dirx is de drogisterijketen met de hoogste waardering op voordeelaspecten. Trekpleister en marktleider Kruidvat doen het niet goed bij de consument.

related partner content for mobile comes here

Etos, zusterbedrijf van Albert Heijn, stak de afgelopen tijd veel energie en geld in een betere winkelpresentatie, bouwde het eigen merk sterk uit en scherpte de prijsstelling aan.

De uitslag van dit rapport is binnen de drogisterijbranche absoluut verrassend. Research director Joop Holla van GfK: ‘Dit was niet verwacht. Er zijn weliswaar nogal wat veranderingen bij DA gaande, maar dat hoeft nog geen invloed te hebben op de waardering van de consument voor de prestaties op de winkelvloer. Het is dan ook niet zo dat DA zo veel anders presteert. De verrassing is de forse verbetering bij Etos.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in