
Dat blijkt uit het voorjaarsrapport van Elsevier Retail en GfK PanelServices, op basis van 2200 drogisterijbezoeken. Dirx is de drogisterijketen met de hoogste waardering op voordeelaspecten. Trekpleister en marktleider Kruidvat doen het niet goed bij de consument.
Etos, zusterbedrijf van Albert Heijn, stak de afgelopen tijd veel energie en geld in een betere winkelpresentatie, bouwde het eigen merk sterk uit en scherpte de prijsstelling aan.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe uitslag van dit rapport is binnen de drogisterijbranche absoluut verrassend. Research director Joop Holla van GfK: ‘Dit was niet verwacht. Er zijn weliswaar nogal wat veranderingen bij DA gaande, maar dat hoeft nog geen invloed te hebben op de waardering van de consument voor de prestaties op de winkelvloer. Het is dan ook niet zo dat DA zo veel anders presteert. De verrassing is de forse verbetering bij Etos.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee