Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis stoot De PersoneelZaak van de troon

Publicis/Maximum is met vijf Magneten de grote winnaar bij de uitreiking van de SJP Magneten geworden. Hiermee werd de jarenlange hegemonie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PersoneelZaak scoorde met vier Magneten voor KPMG, Dienst Justitiële Inrichtingen en Achmea ook goed. Publicis won al zijn prijzen voor de uitingen binnen de ‘Geschikt/Ongeschikt’-campagne voor Koninklijke Landmacht. De enige gouden Magneet ging naar Euro RSCG in de categorie Geïntegreerd voor de ‘The ICT Job’-campagne voor de AIVD.

related partner content for mobile comes here

In totaal werden er 14 Magneten uitgedeeld ten opzichte van 18 vorig jaar. Toen viel er nog vijf keer goud. Steam won twee Magneten voor ‘Doe-het-zelf-dag’ voor UMC Utrecht.

Verder was er een Magneet voor DDB Amsterdam voor ‘Sollicitant per koerier’ voor Swift Mega Koeriers, Ara M/V voor ‘Coolbox’ voor Brand Amsterdam en Co Unlimited voor ‘Maakjijstraksnaam’ voor Reed Business. De Jong Talent Magneet ging dit jaar naar Laura Bording en Marleen Leuverink (Willem de Kooning Academie). De studenten kregen dit jaar de opdracht een wervingscampagne te bedenken voor de opleiding voor butlers.

Volgens juryvoorzitter Marion de Vries (The Reputationals) viel op dat met name het niveau in de categorie Interactief tegenviel. ‘De meeste internetsites zijn ronduit saai en voorspelbaar. Heel veel verrassende acties, virals et cetera die door het jaar zichtbaar waren, zijn niet ingezonden.’

De Magneten werden gisteravond in de Lichtfabriek in Haarlem uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in