Bob Ross schildert etnisch gezuiverd woestijndorp
Op de site www.nobelematch.nl kunnen ze elkaar vinden door middel van trefwoorden en/of projectbeschrijvingen en aan de hand van deze match de handen ineen slaan.
De officiële launch vond plaats op de Nieuwmarkt in Amsterdam, waar kunstenaarscollectief 'Kwasten Met De Gasten' (KMDG) een taxi met de url beschilderde. De gepimpte taxi zal de komende week door Amsterdam rijden.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVijf partijen werken belangeloos mee aan de lancering. Zo bedacht reclamebureau Pool de campagne 'Kleur de wereld', waarin creatieven worden opgeroepen om deel te nemen aan het project.
Productiebureau Comrad maakte een viral waarin een Bob Ross look-a-like zijn versie van een woestijnlandschap geeft, inclusief karakteristiek etnisch gezuiverd dorpje.
Creatief Paula Loos fabriceerde posters die door Bizon geplaatst worden in de steden Amsterdam, Rotterdam en Breda en door Boomerang als kaart worden gedrukt.
Media-exploitant Altermedia tenslotte kwam met de taxi op de proppen, waarop 'Kwasten Met De gasten' haar creativiteit op los kon laten.
De campagne loopt van 2 juni tot 1 augustus 2008.
(via Osocio)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid