Pitvertising ? De nieuwe lucht in adverteren
Eerder dit jaar bood een DJ via Ebay zijn montuur aan om op te adverteren tijdens koninginnedag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onlangs verscheen er op de blogsite van The Guardian een artikel over een soortgelijke manier van adverteren: Pitvertising (oksel adverteren).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Right Guard Deodorant is een campagne gestart voor hun deodorant door het plaatsen van kleine LCD schermen in de okselregio van shirts. De schermen tonen uiteraard commercials van Right Guard en attendeert de consument op een ludieke manier hun oksels koel te houden deze zomer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Bron:
Media Monkey
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid