Nog steeds klachten over sms-diensten
Ondanks de invoering van strengere regels voor aanbieders van sms-diensten, is het aantal klachten erover nog steeds aanzienlijk.
Dat stelt de Consumentenautoriteit (CA) dinsdag in haar halfjaarbericht. In de eerste helft van het jaar kreeg de CA via de site ConsuWijzer 730 meldingen over aanbieders. Sinds 1 april van dit jaar moeten aanbieders van die diensten onder meer duidelijker de kosten vermelden in reclames voor hun product, een bevestiging voor een aanmelding versturen met informatie over kosten, frequentie en hoe zich af te melden. De CA blijft de komende tijd, samen met de Opta, alert op de aanbieders van de diensten. Nog meer klachten en meldingen kreeg de CA in de eerste zes maanden van het jaar over garantie: ongeveer vierduizend.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid