Mobiele marketing: weer geen doorbraak
Al jaren kondigen marketingexperts de doorbraak van mobiele marketing aan. Maar voorlopig breekt er niks door, in ieder geval niet in de VS.
Mobiele telefoons zijn nog te traag en niet gebruikersvriendelijk genoeg. De markt wordt overspoeld met honderden (in Amerika 700) typen telefoons, en ook de verschillende platforms zijn een sta-in-de-weg voor mobiele-campagneontwikkelaars. Bovendien wordt het mobieltje nog vooral gebruikt voor telefoneren en sms’en, zelden voor internetten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Al wordt ook 2008 geen keerpunt, de draadloze-advertentiemarkt groeit wel gestaag. Onder andere door het gebruik van sms en WAP voor eenvoudige promoties, zoals couponacties.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: Marketingnews
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid