Readerhouse/ Hearst wordt Pelican Magazines
De naamswijziging is een gevolg van de splitsing tussen de divisie sponsored magazines – tegenwoordig Readershouse Brand Media - en de divisie publieksbladen, zoals die onlangs is doorgevoerd.
De nieuwe uitgeverij komt direct met nieuwe titels, waaronder een overname van het blad Golf Estate, dat zich richt op gefortuneerde huizenjagers die een golfterrein in de buurt zoeken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDirecteur Frank Kloppert: 'Het is nog te vroeg om alle namen te noemen. Met enkele titels zitten we in de finale besprekingen, met andere voeren we alleen nog verkennende gesprekken. Maar het moge duidelijk zijn dat de nieuwe titels zullen mikken op dezelfde, welstandige doelgroepen die we met ons huidige pakket bedienen. Het gaat voor wat betreft de uitbreiding overigens om zowel bestaande als volledig nieuwe titels.'
Readershouse/Hearst is verder bekend van onder meer Carros, Nautique, En France en The Big Black Book. Pelican Magazines Hearst telt momenteel 25 werknemers en blijft voorlopig in Amsterdam gehuisvest. Wanneer het bladenportfolio compleet is, zal het aantal werknemers zijn gestegen naar ongeveer veertig.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid