Overslaan en naar de inhoud gaan

Nrc.next vernieuwt

Nrc.next verschijnt vanaf dinsdag 12 februari in een nieuwe vorm. De categorieën ‘weten’, ‘denken’ en ‘doen’ staan daarbij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het vertrek van als hoofdredacteur in september kondigde de ochtendkrant al aan ‘newsier’ te willen worden. Vanaf komende week verschijnt het dagblad in een vernieuwde vorm. De krant wordt verdeeld in drie secties: weten, denken en doen.

related partner content for mobile comes here

De indeling en vormgeving van de krant veranderen met de nieuwe focus ook ingrijpend. De eerste pagina’s bieden de lezer ‘alles wat hij moet weten om de actualiteit te overzien en te snappen’. Daarna geeft de krant ‘inzichten die helpen te denken over de wereld en het leven’. In de derde sectie selecteert nrc.next ‘wat er allemaal nieuw is om te doen, te lezen, te kijken, te koken, te reizen en te spelen’.

‘Nrc.next wil je helpen de wereld te begrijpen op een manier die inspireert en tijd bespaart’, zegt chef Hans Nijenhuis. ‘Daarom bestaat next voortaan uit drie secties die precies aansluiten bij de vragen van de lezer.’ Elke sectie krijgt een eigen kleur, zodat in een oogopslag te zien is welk katern openligt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in