Overslaan en naar de inhoud gaan

Krouwel uitgever vrouwenbladen Hearst

Per 1 februari is Marscha Krouwel (42) aangesteld als uitgever van alle vrouwentitels van Hearst Magazines Netherlands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee krijgt zij de supervisie over de titels Elle, Cosmopolitan, Red, Woman’s Health, Elle Decoration en Elle eten.

related partner content for mobile comes here

De taken die zij gaat invullen lagen voorheen bij Luc van Os, directeur van Hearst Magazines Netherlands. Van Os: 'Met de aanstelling van Marscha Krouwel brengen we meer focus aan. Dedicated aandacht is belangrijk.'

Luc van Os blijft - naast CEO van het bedrijf - nog wel uitgever van de mannenbladen van Hearst. Dat zijn Quote, Esquire en Men’s Health.

Krouwel was voorheen werkzaam als Marketing Director bij Hearst.

Door de nieuwe rol van Krouwel, vinden er ook op de marketing afdeling twee wijzigingen en benoemingen plaats.

Ellen Waalderbos zal als marketing director vrouwentitels leiding gaan geven aan het team marketing managers en assistenten.

Naast Waalderbos zal Mijke Coppens de functie van Trade Marketing Manager gaan bekleden voor het gehele portfolio (distributie en retail zaken).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in