Overslaan en naar de inhoud gaan

Boek 'Verleiden met een dialoog' gelanceerd

Afgelopen vrijdag is het boek 'Verleiden met een dialoog' van Pascal Boogaert gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het boek Verleiden met een Dialoog geeft Pascal Boogaert een praktische handleiding voor het schrijven van commerciële teksten. 'Reclame is verleiden, maar met kijk-mij-eens-leuk-zijn-teksten draait verleiden eerder uit op een blauwtje lopen', aldus de auteur. 'Commercieel schrijven is niet schrijven, maar een gesprek voeren.'

related partner content for mobile comes here

In het boek staan praktische tips over schrijfstijl, corrigeren en structureren van teksten, schrijven onder tijdsdruk, de aandacht van de lezer vasthouden en het laten verdwijnen van een writers block.

Boogaert vergelijkt elke stap van het schrijfproces met een dialoog in het dagelijks leven. Hij gebruikt vaak standwerkers als voorbeeld. Hoe gebruikt een marktkoopman of -vrouw de verleidende dialoog om ‘revolutionaire producten’ als vloeibare pleisters of wonderbaarlijke schoonmaakdoekjes te verkopen?

Boogaert schrijft al meer dan twintig jaar sales- en marketingteksten en teksten voor reclame en social media. In 2012 gaf hij les aan derdejaarsstudenten communicatie, die hem op het idee brachten zijn lesmateriaal uit te geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in