Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne van 180 voor Asics

180 Amsterdam heeft voor sportmerk Asics een campagne ontwikkeld, voor tv, print en Facebook, waarbij de motivatie van sporters zelf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ‘Journey of Improvement’ is erop gericht lopers te helpen zichzelf te verbeteren, middels – naar eigen zeggen – inspirerende uitingen en een speciale Facebook-app http://my.asics.nl waarmee persoonlijke doelen kunnen worden bijgehouden.

related partner content for mobile comes here

Of zoals Al Moseley, executive creative director van 180 Amsterdam zegt: ‘Het draait allemaal om jezelf verbeteren. En jezelf verslaan.’

Dat is terug te zien in de commercial, met als pay-off Better your Best, waarin twee (dezelfde) vrouwen met elkaar racen.

En met de app kunnen sporters toekomstige doelen stellen (‘doelen die aanvankelijk zelfs onmogelijk lijken’, aldus Moseley), waarbij Ascis handvatten aanreikt om die te bereiken.

De campagne zal lopen in Europa, Japan, Zuid-Korea en Australië.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

[credits]
Executive creative director Al Moseley
Creative cirector Dean Maryon
Art Martin Terhart, Ben Bartels
Copy Martin Terhart, Joe Craig
Account Gemma Knox
Producer Stephanie Oakley
Regie Kim Gehrig
Fotografie Ben Ingham

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in