Nieuwe campagne van 180 voor Asics


De campagne ‘Journey of Improvement’ is erop gericht lopers te helpen zichzelf te verbeteren, middels – naar eigen zeggen – inspirerende uitingen en een speciale Facebook-app http://my.asics.nl waarmee persoonlijke doelen kunnen worden bijgehouden.
Of zoals Al Moseley, executive creative director van 180 Amsterdam zegt: ‘Het draait allemaal om jezelf verbeteren. En jezelf verslaan.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDat is terug te zien in de commercial, met als pay-off Better your Best, waarin twee (dezelfde) vrouwen met elkaar racen.
En met de app kunnen sporters toekomstige doelen stellen (‘doelen die aanvankelijk zelfs onmogelijk lijken’, aldus Moseley), waarbij Ascis handvatten aanreikt om die te bereiken.
De campagne zal lopen in Europa, Japan, Zuid-Korea en Australië.
[credits]
Executive creative director Al Moseley
Creative cirector Dean Maryon
Art Martin Terhart, Ben Bartels
Copy Martin Terhart, Joe Craig
Account Gemma Knox
Producer Stephanie Oakley
Regie Kim Gehrig
Fotografie Ben Ingham
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid