Samenwerking Jumbo & 24Kitchen
Vanaf maandag 4 februari kookt ‘Meesterkok’ Rudolph van Veen in een tweetal programma’s met producten van Jumbo.
Colette Cloosterman-van Eerd, directeur formule en marketing van Jumbo is van mening dat de formule van Jumbo past bij het doel van 24Kitchen: ‘het geven van betrouwbare voorlichting over gezond eten, kopen, koken en bereiden. De samenwerking zal onze klanten bovendien inspireren om hun keuze te maken uit ons diepe en brede assortiment.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe samenwerking met Jumbo zal niet alleen zichtbaar zijn op de zender, maar ook binnen de overige media van 24Kitchen. Omgekeerd besteedt Jumbo binnen haar communicatiemiddelen, zoals website en magazine, maar ook op de winkelvloer aandacht aan 24Kitchen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid