Hemels maakt Ikea Family magazine
Hemels Customer Media heeft getekend voor een nieuw tijdschrift voor vaste klanten van Ikea.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het magazine, dat de titel hej draagt, heeft een oplage van 500.000 exemplaren en verschijnt in negen regionale versies. Leden van Ikea Family kunnen het tijdschrift vijf keer per jaar op de mat verwachten. In het magazine delen medewerkers en klanten hun woonideeën. Hiermee hoopt het woonwarenhuis de band met klanten te versterken. hej vervangt het blad NU!, waarin de nadruk vooral op het productaanbod lag.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid