
De bekendmaking vond plaats op 10 januari, voorafgaand aan de nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in restaurant Storck in Amsterdam.
In totaal waren er vier genomineerden; Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland) grepen naast de prijs.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandDe vakjury was met name onder de indruk van de resultaten die Merks (links op de foto) boekte met de ontwikkeling en introductie van de Consumer Barometer. Met dit marketinginstrument kan een beter fundament worden gelegd onder campagnes en kan de effectiviteit ervan worden vergroot. Merks heeft hiermee een belangrijke bijdrage geleverd aan het vak, aldus de jury, die verder stelde dat ‘Joris Merks een gedreven, veelzijdige marketeer is met een verfrissende en heldere visie op marketingcommunicatie.’
Carel Rog
De DM Oeuvre Prijs ging dit jaar naar Carel Rog. Rog was directeur Benelux van Readers Digest, lid van de Raad van Advies van het CBP en voorzitter van FEDMA en de Privacy Commissie van VNO-NCW. Sinds 2010 is de heer Rog voorzitter van de DDMA Privacy Autoriteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee