Overslaan en naar de inhoud gaan

Merks DM-man van het jaar

Joris Merks, research manager bij google, is DM-man van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bekendmaking vond plaats op 10 januari, voorafgaand aan de nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in restaurant Storck in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

In totaal waren er vier genomineerden; Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland) grepen naast de prijs.

De vakjury was met name onder de indruk van de resultaten die Merks (links op de foto) boekte met de ontwikkeling en introductie van de Consumer Barometer. Met dit marketinginstrument kan een beter fundament worden gelegd onder campagnes en kan de effectiviteit ervan worden vergroot. Merks heeft hiermee een belangrijke bijdrage geleverd aan het vak, aldus de jury, die verder stelde dat ‘Joris Merks een gedreven, veelzijdige marketeer is met een verfrissende en heldere visie op marketingcommunicatie.’

Carel Rog
De DM Oeuvre Prijs ging dit jaar naar Carel Rog. Rog was directeur Benelux van Readers Digest, lid van de Raad van Advies van het CBP en voorzitter van FEDMA en de Privacy Commissie van VNO-NCW. Sinds 2010 is de heer Rog voorzitter van de DDMA Privacy Autoriteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in