Overslaan en naar de inhoud gaan

&samhoud foundation start campagne #brighterfuture

Onder de campagnenaam #brighterfuture start de &samhoud foundation met het verzamelen van de grootste collectie verhalen en momenten die de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De foundation roept de Nederlandse bevolking op om momenten te delen als tegengeluid voor het pessimisme in Nederland.

related partner content for mobile comes here

De stichting zoekt naar een simpel gebaar of een mooi initiatief. Salem Samhoud, oprichter van &samhoud: 'Juist in deze tijd van crisis is het nodig dat Nederland wordt overspoeld met een golf van positivisme. Er zijn zoveel mensen die iets goeds voor de wereld willen doen en ik roep iedereen op om deze momenten te delen. Juist door ons te focussen op alles wat goed gaat lossen wij de crisis op.'

Op Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube en op de kunnen mensen hun momenten delen. De mooiste momenten worden getoond op 18 januari tijdens de première van de documentaire “Together we build a brighter future” in Tuschinski, Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in