Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB stopt werkzaamheden voor Campina

Reclamebureau DDB en zuivelmerk Campina hebben besloten een punt te zetten achter hun werkrelatie, die begon in 2008 na een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar verluidt heeft DDB de relatie beëindigd, maar dit wordt niet bevestigd.

related partner content for mobile comes here

DDB's Ivo Roefs: ‘Campina is echt een prachtig merk; een heel vitaal merk in de supermarkt en een merk dat nog heel veel potentie heeft. Daarom verdient Campina een betere chemie dan wij als opdrachtgever en bureau in elkaar losmaakten. Soms gaat dat zo, en dan moet je samen realistisch zijn.’

Astrid van den Oetelaar, brand director Campina, benadrukt dat het besluit om de relatie te beëindigen in goed onderling overleg genomen.

Van den Oetelaar: ‘We vinden DDB een fantastisch bureau maar we zijn inhoudelijk helaas niet tot een nieuwe, passende creatieve richting voor het merk gekomen.’

DDB blijft werken voor FrieslandCampina-merken Chocomel en Appelsientje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in