DDB stopt werkzaamheden voor Campina


Naar verluidt heeft DDB de relatie beëindigd, maar dit wordt niet bevestigd.
DDB's Ivo Roefs: ‘Campina is echt een prachtig merk; een heel vitaal merk in de supermarkt en een merk dat nog heel veel potentie heeft. Daarom verdient Campina een betere chemie dan wij als opdrachtgever en bureau in elkaar losmaakten. Soms gaat dat zo, en dan moet je samen realistisch zijn.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAstrid van den Oetelaar, brand director Campina, benadrukt dat het besluit om de relatie te beëindigen in goed onderling overleg genomen.
Van den Oetelaar: ‘We vinden DDB een fantastisch bureau maar we zijn inhoudelijk helaas niet tot een nieuwe, passende creatieve richting voor het merk gekomen.’
DDB blijft werken voor FrieslandCampina-merken Chocomel en Appelsientje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid