Overslaan en naar de inhoud gaan

W+K Portland meest bekroonde bureau

Wieden+Kennedy Portland won in 2012 de meeste prijzen, zo blijkt uit The 2012 Creativity Awards Report. CAA Marketing's Chipotle #039;Back…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wieden+Kennedy Portland won in 2012 de meeste prijzen, zo blijkt uit The 2012 Creativity Awards Report. CAA Marketing's Chipotle ;Back to the start&;">'Back to the start' was de meest bekroonde campagne.

related partner content for mobile comes here

Op nummer 2 in Most Awarded Campaigns staat de door Matthijs van Heijningen jr. geregisseerde commercial ;The Bear&;">'The Bear'. Op nummer vier staat 72andsunny's .

Creativity zet jaarlijks de meest bekroonde bureaus, creative directors, netwerken en adverteerder op een rij. W+K Portland maakte geen van de vijf meest bekroonde campagnes, maar wel werkt wel voor twee van de meest bekroonde adverteerders, Nike en Google. Executive creative director Susan Hoffman won als creative director de meest prijzen.

Bij de adverteerders zijn drie van de vijf namen hetzelfde als vorig jaar: Nike, Google en Procter & Gamble. Daimler en Volkswagen zijn nieuw in de lijst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in