Overslaan en naar de inhoud gaan

Expert kiest voor persoonlijk

Met de pay-off ‘Expert begrijpt ‘t’ zet Expert een nieuwe koers uit in haar communicatiebeleid. De elektronicaformule legt alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lading van deze pay-off sluit aan op de kernwaarden van , die luiden: beste service, persoonlijk advies, vertrouwd dichtbij. Vanaf begin november gaat de koerswijziging van start. Na een oriëntatie heeft Expert gekozen voor LaMarque om haar nieuwe merkcampagne op basis van neurologische inzichten vorm te geven en uit te rollen.

related partner content for mobile comes here

In een persbericht zegt Expert dat in de electronicamarkt vooral aandacht is voor prijs en specificaties in vaak opdringerige en schreeuwende campagnes. Door gebruik te maken van herkenbare beelden van haar klanten in al hun verscheidenheid, wil de formule een warm gevoel achterlaten bij de consument. Expert wil op deze manier laten zien dat het hen gaat om wat het product voor de klant doet, niet wat het kan. Met de nieuwe pay-off wil Expert wijzen op zijn onderscheidende positie in de branche.

In de nieuwe communicatie is nadrukkelijk een hoofdrol weggelegd voor de ondernemer en verkoper. Deze beschikt volgens Expert niet alleen over een grote expertise, maar ook over een enorm inlevingsvermogen. De mediacampagne is inmiddels gestart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in