Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten NIMA Awards 2012 bekend

De finalisten voor de NIMA Awards 2012 zijn bekend. Coolblue, De Efteling, Unilever en Rituals maken op 22 november kans op de prijs voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op donderdag 25 oktober vond de tweede jurysessie plaats onder leiding van juryvoorzitter René Repko. Na een langdurig juryberaad en de nodige inhoudelijke discussie zijn de finalisten bepaald.

related partner content for mobile comes here

Marketing company
In de categorie beste marketingorganisatie gaat de NIMA op zoek naar de organisatie die over een middellange periode een constante hoogwaardige prestatie levert die zich enerzijds vertaald heeft in stijgende bedrijfsresultaten, en anderzijds binnen de “BV Marketing Nederland” in het oog springt en een voorbeeldfunctie bekleedt.

Dit zijn de vier finalisten:
• Coolblue
• De Efteling
• Unilever
• Rituals

Marketing Launch
De lancering van het jaar inspireert met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. De finalisten in deze categorie hebben met hun lancering iets toegevoegd aan het domein/speelveld waarin het gelanceerd is. Ze hebben op effectieve wijze marktpositie verworven door ofwel op unieke wijze te voorzien in een behoefte of een nieuwe behoefte te creëren.

De drie finalisten in deze categorie:
• Hago Next
• 2theloo
• De Vegetarische Slager

Marketing Turnaround
De finalisten in de categorie Marketing Turnaround inspireren door in de huidige tijdgeest opnieuw relevantie en actualiteit te creëren voor de (nieuwe) doelgroep/gebruikersgroep van de betreffende organisatie.

Deze categorie kent twee finalisten:
• Het Scheepvaartmuseum
• Hunkemöller

Stemmen kan in de publieksjury op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in