(Onderzoek) Consument verkiest traditionele tv
De Nederlandse consument kijkt meer tv dan ooit en bijna de helft van de Nederlanders kan zich geen leven voorstellen zonder televisie.
De komst van internet-tv, tablets en smartphones zal uiteindelijk de tv-consumptie en businessmodellen sterk doen veranderen maar niet doen verdwijnen. Dit zijn de belangrijkste conclusies uit het onderzoek dat Deloitte samen met Intomart GfK en SPOT uitvoerde.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ondanks de sterke opkomst van bijvoorbeeld tablets geeft 96 procent van de respondenten aan nog steeds voorkeur te hebben voor live televisiekijken op de traditionele wijze. Slechts 4 procent prefereert live televisiekijken op zijn smartphone, tablet of laptop boven de traditionele televisie.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHoe kijk jij live tv? (in %)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid