Stoelendans bij wehkamp.nl
Icemedia ontwikkelde voor de Woonmaand-campagne van wehkamp.nl een online Stoelendans.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voornaamste doel van de game is om het nieuwe stoelenassortiment van wehkamp.nl onder de aandacht te brengen. Consumenten kunnen van 22 tot en met 31 oktober 2012 meedoen via de Facebookpagina.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wanneer de consument een stoel uit het assortiment kiest, start de stoelendans. Net als bij een fysieke stoelendans is het de uitdaging om zo snel mogelijk op de stoel te gaan zitten als de muziek stopt. In de verloop van het spel wordt het aantal stoelen steeds minder en de speeltijd ook.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDegene die er het minst lang over doet om in elke ronde zijn/haar stoel te zoeken, is dagwinnaar van 250 euro en dingt automatisch mee naar de hoofdprijs van 2.500 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid