Jubileumcampagne Concertgebouw gelanceerd
Het Jubileumjaar wordt door Het Concertgebouw uitgebreid onder de aandacht gebracht, niet alleen bij de bestaande klanten, maar vooral ook bij nieuw publiek. Het Concertgebouw vindt namelijk dat iedereen op z’n minst één keer in zijn leven in Het Concertgebouw geweest moet zijn.
In augustus is Het Concertgebouw omgetoverd tot een laboratorium waarin onder de bezielende leiding van Mike Boddé allerlei experimenten hebben plaatsgevonden om het bewijs te leveren dat alles, maar dan ook alles mooier klinkt. Het gaat hier niet om de traditionele klassieke concerten, jazz en andere zaken, maar om rauwe straatgeluiden zoals ronkende scooters, stratenmakers en schoonmakers. In de introductiefilm op internet is te zien hoe dit tot stand is gekomen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe TV-campagne is vanaf 19 oktober te zien. Het is de bedoeling dat een jaar lang iedere week gemiddeld twee commercials vóór Pauw & Witteman worden uitgezonden.
Kinderen
Scooters
Schoonmakers
Credits
Creatief directeur: Lukas van de Ven
Creatie: Ed van Bennekom, Jasper Diks en Paul Bakker
Klant: Carlien Blok en Ellen Fronik
Strategie: Marc Pieterse
Account: Willemijn Reuvers, Marieke Fernhout
RTV producer: Linda Kiphardt en Guy van der Hoop
Productie maatschappij: 100% Halal
Regisseur: Nils Gerbens
Producer: Gijs Determeijer, Lenny Venema
DOP: Tjitte Jan Nieuwkoop
Editor: Teun Rietveld
Postproduction: STORM Postproduction
Sound design: KleVr Sounddesign
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid