Overslaan en naar de inhoud gaan

Jubileumcampagne Concertgebouw gelanceerd

Ter ere van het 125 jarig jubileum van het Concertgebouw is de campagne 'Alles klinkt mooier in het Concertgebouw' gelanceerd. N=5 tekende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Jubileumjaar wordt door Het Concertgebouw uitgebreid onder de aandacht gebracht, niet alleen bij de bestaande klanten, maar vooral ook bij nieuw publiek. Het Concertgebouw vindt namelijk dat iedereen op z’n minst één keer in zijn leven in Het Concertgebouw geweest moet zijn.

related partner content for mobile comes here

In augustus is Het Concertgebouw omgetoverd tot een laboratorium waarin onder de bezielende leiding van Mike Boddé allerlei experimenten hebben plaatsgevonden om het bewijs te leveren dat alles, maar dan ook alles mooier klinkt. Het gaat hier niet om de traditionele klassieke concerten, jazz en andere zaken, maar om rauwe straatgeluiden zoals ronkende scooters, stratenmakers en schoonmakers. In de introductiefilm op internet is te zien hoe dit tot stand is gekomen.

De TV-campagne is vanaf 19 oktober te zien. Het is de bedoeling dat een jaar lang iedere week gemiddeld twee commercials vóór Pauw & Witteman worden uitgezonden.

Kinderen

Scooters

Schoonmakers

Credits
Creatief directeur: Lukas van de Ven
Creatie: Ed van Bennekom, Jasper Diks en Paul Bakker
Klant: Carlien Blok en Ellen Fronik
Strategie: Marc Pieterse
Account: Willemijn Reuvers, Marieke Fernhout
RTV producer: Linda Kiphardt en Guy van der Hoop
Productie maatschappij: 100% Halal
Regisseur: Nils Gerbens
Producer: Gijs Determeijer, Lenny Venema
DOP: Tjitte Jan Nieuwkoop
Editor: Teun Rietveld
Postproduction: STORM Postproduction
Sound design: KleVr Sounddesign

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in