Publieke zenders in week 38 op 34,4 pct
De publieke zenders behaalden in week 38 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,4 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 25,2 procent en de SBS-zenders 13,6 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 37,2 procent, de zenders van RTL Nederland 29,7 procent en de SBS-zenders 16,6 procent. Nederland 1 was marktleider met 20,2 procent (avondtijdvak 21,0), RTL4 was tweede met 15, procent (avond 17,7) en SBS6 derde met 7,5 procent (8,8). In week 38 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 194 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boer zoekt vrouw was met 4.170.000 kijkers het best bekeken programma van de week. The Voice of Holland had 3.091.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid