Pfizer consolideert reclameaccount bij drie holdings
Farmaceut Pfizer heeft na een review besloten het internationale reclameaccount onder te brengen bij WPP, Omnicom Group en Publicis Groupe.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Omdat Pfizer voorheen met veel verschillende bureaus werkte, zal het nog enige tijd duren voordat alle veranderingen zijn doorgevoerd, zegt een woordvoerster tegen Adage. Ze verwacht dat pas eind 2013-begin 2014 het proces is afgerond. In de VS verliezen onder meer Havas' Euro Life, Dentsu's McGarryBowen, Interpublic Group of Cos.' McCann Humancare het account. Het media-account blijft gewoon bij Carat.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Alleen al in de Verenigde Staten besteedt Pfizer ruim 2 miljard dollar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid