Overslaan en naar de inhoud gaan

Netsociety Europees partner van Optimizely

Optimizely, 's wereld grootste conversie optimalisatie platform, zet nu ook voet aan grond in Europa. Netsociety is aansteld als Europees…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Netsociety is samen met Uptilab uit Parijs de eerste gecertificeerde partner van Optimizely in Europa. Netsociety zal voor de Europese markt ondersteuning leveren bij implementatie en strategische consultancy op het gebied van conversie optimalisatie.

related partner content for mobile comes here

Optimizely is een platform waarmee de opbrengsten van websites verhoogd worden door middel van A/B-testen. Het platform werkt met ruim 1,3 miljard bezoekers die deelnemen aan meer dan honderddduizend testen. In een is Optimizely eind vorig jaar al concurrenten Google Website Optimizer en Visual Website Optimizer gepasseerd en deze maand passeerde het ook Adobe’s Omniture Test&Target.
Onder andere de campagneteams van Barack Obama en Mitt Romney gebruiken Optimizely om de eigen websites te optimaliseren.

Eind dit jaar wil Optimizely een Europees hoofdkantoor openen. Vanuit dit kantoor zal ook Nederlandse ondersteuning geboden zal worden. Het bedrijf werd opgericht door de twee voormalige Google-product managers Dan Siroker en Pete Koomen, heeft meer dan 35 medewerkers en is gevestigd in San Francisco. Tot de Europese klanten behoren The Guardian, Tesco, Sixt and 1&1.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in