Netsociety Europees partner van Optimizely


Netsociety is samen met Uptilab uit Parijs de eerste gecertificeerde partner van Optimizely in Europa. Netsociety zal voor de Europese markt ondersteuning leveren bij implementatie en strategische consultancy op het gebied van conversie optimalisatie.
Optimizely is een platform waarmee de opbrengsten van websites verhoogd worden door middel van A/B-testen. Het platform werkt met ruim 1,3 miljard bezoekers die deelnemen aan meer dan honderddduizend testen. In een test van Techcrunch is Optimizely eind vorig jaar al concurrenten Google Website Optimizer en Visual Website Optimizer gepasseerd en deze maand passeerde het ook Adobe’s Omniture Test&Target.
Onder andere de campagneteams van Barack Obama en Mitt Romney gebruiken Optimizely om de eigen websites te optimaliseren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEind dit jaar wil Optimizely een Europees hoofdkantoor openen. Vanuit dit kantoor zal ook Nederlandse ondersteuning geboden zal worden. Het bedrijf werd opgericht door de twee voormalige Google-product managers Dan Siroker en Pete Koomen, heeft meer dan 35 medewerkers en is gevestigd in San Francisco. Tot de Europese klanten behoren The Guardian, Tesco, Sixt and 1&1.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid