Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Mentos dans-app

Mentos promoot zijn nieuwe gum UP2U met een sponsoring van het RTL5 dansprogramma ‘So You Think You Can Dance’. En ontwikkelde er een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de liveshows van dit TV programma kan de kijker meedoen door middels de app opdrachten te geven aan presentatoren en de kandidaten, waarvan er 1 live backstage wordt uitgevoerd. In de app zijn de keuzes van vrienden ook te zien en elke keuze wordt gedeeld op Facebook.

related partner content for mobile comes here

Tevens is er een wedstrijdelement ingebouwd: in de eerste helft van de week kun je voorspellen wie er doorgaan in de volgende liveshow. Vanaf donderdagochtend kun je gebeurtenissen in de show voorspellen, zoals wie welke dansstijl uitvoert.

De sponsoring is ter promotie van de nieuwe gum UP2U, met een verpakking waarin meerdere smaken zitten. Naast de app worden TV billboards, breakbumpers, in program-momenten, een brandpromotion, online en social media ingezet om de productintroductie te ondersteunen.

Carla Smeets, Group Brand Manager Perfetti van Melle, legt de strategie uit: ‘Mentos UP2U geeft je keuze uit de gum waar jij zin in hebt. De samenwerking met SYTYCD draait dan ook om het maken van keuzes, en via de app hopen we de kijker een extra beleving mee te geven.’

Voor deze sponsoring werken de volgende partijen samen: Perfetti van Melle/Mentos, Aegis/Kobalt Content Partnerships, RTL Nederland, Kanakna en Xonay Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in