(Campagne) Mentos dans-app
Tijdens de liveshows van dit TV programma kan de kijker meedoen door middels de app opdrachten te geven aan presentatoren en de kandidaten, waarvan er 1 live backstage wordt uitgevoerd. In de app zijn de keuzes van vrienden ook te zien en elke keuze wordt gedeeld op Facebook.
Tevens is er een wedstrijdelement ingebouwd: in de eerste helft van de week kun je voorspellen wie er doorgaan in de volgende liveshow. Vanaf donderdagochtend kun je gebeurtenissen in de show voorspellen, zoals wie welke dansstijl uitvoert.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe sponsoring is ter promotie van de nieuwe gum UP2U, met een verpakking waarin meerdere smaken zitten. Naast de app worden TV billboards, breakbumpers, in program-momenten, een brandpromotion, online en social media ingezet om de productintroductie te ondersteunen.
Carla Smeets, Group Brand Manager Perfetti van Melle, legt de strategie uit: ‘Mentos UP2U geeft je keuze uit de gum waar jij zin in hebt. De samenwerking met SYTYCD draait dan ook om het maken van keuzes, en via de app hopen we de kijker een extra beleving mee te geven.’
Voor deze sponsoring werken de volgende partijen samen: Perfetti van Melle/Mentos, Aegis/Kobalt Content Partnerships, RTL Nederland, Kanakna en Xonay Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid