
Volgens een woordvoerder van de winkelketen is dat goedkoper en worden levensmiddelen zo ook mooier gepresenteerd aan de klant. Zowel huismerken als A-merken zullen vanuit dozen verkocht worden. Prijsvechters Lidl en Aldi doen dat al jaren. Nog dit jaar worden de eerste producten bij Albert Heijn op deze manier gepresenteerd.
Een woordvoerder van Albert Heijn zegt dat het gebruik van dozen veel voordelen heeft. Vakkenvullers zijn bijvoorbeeld sneller klaar en er gaan minder producten kapot. Van leveranciers verwacht Albert Heijn dat ze met mooie dozen komen, zodat merken goed te herkennen zijn en producten beter vindbaar worden in de winkels.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Distrifood/NOS.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee