Overslaan en naar de inhoud gaan

Iconen uit de creatieve industrie op 'De 24 uur van de Reclame'

Naast oud-president van de Verenigde Staten Bill Clinton zijn er op 15 november tijdens de derde editie van 'De #039; ">24 uur van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast oud-president van de Verenigde Staten Bill Clinton zijn er op 15 november tijdens de derde editie van 'De ; ">24 uur van de Reclame' ook toonaangevende Nederlandse sprekers uit de creatieve industrie.

related partner content for mobile comes here

“De 24 uur van de Reclame” is in de Amsterdam Convention Factory. Naast de keynote speech van oud-president Clinton zullen ook toonaangevende Nederlandse sprekers uit de creatieve industrie hun visie op de rol van de creatieve wereld geven. Dit zijn Marcel Wanders, Victor van der Chijs en Erik Kessels.

Op het 24 uur durende festival houdt President Clinton een keynote speech met als thema: “How advertising can build a beter world”. Na de keynote speech van President Clinton lichten succesvolle iconen uit de creatieve industrie in Nederland toe wat in hun beleving creativiteit toevoegt aan een betere wereld. Dit wordt gedaan door Marcel Wanders, product- en interieurontwerper en mede-eigenaar van het designlabel Moooi, Victor van der Chijs, algemeen directeur en partner bij het internationale architectenbureau Office for Metropolitan Architecture, opgericht door Rem Koolhaas, en Erik Kessels, mede-oprichter en creatief directeur van KesselsKramer. Tijdens het AdCongres op deze dag spreken zij hun overtuiging uit dat creatieve ideeën kunnen bijdragen aan het oplossen van de problemen waar we vandaag dag mee geconfronteerd worden.

BVA en Vea houden 'De 24 uur van de Reclame' voor de derde keer. Vorig jaar trok het reclamefestival tweeduizend bezoekers Dit jaar presenteert het communicatievak zich aan een groot aantal doelgroepen, variërend van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot ceo's uit het bedrijfsleven.
Voor het kopen van kaarten en meer informatie over het programma op 15 november zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in