Overslaan en naar de inhoud gaan

'Klant nog altijd ontevreden over verzekeraar'

De vertrouwensbreuk tussen verzekeraars en consumenten is na de klap van de woekerpolisaffaire nog niet gelijmd. Dat wijst onderzoek van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de ondervraagden zegt 80 procent dat maatschappijen de belangen van klanten onvoldoende centraal stellen. Verder vinden klanten de informatie die ze krijgen onduidelijk en laat de toelichting bij de afwijzing van een schadeclaim te wensen over.

related partner content for mobile comes here

'Consumenten vertellen dat ze het belangrijk vinden dat verzekeraars heldere en duidelijke voorlichting geven', zegt directeur Ron van Kesteren van de die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uitgeeft. Twee op de drie ondervraagden vindt dit het belangrijkste onderdeel van het keurmerk. 'Klanten krijgen vaak nog onbegrijpelijke informatie bij de aanschaf van een polis.'

Bron: De Telegraaf

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in