'Klant nog altijd ontevreden over verzekeraar'
De vertrouwensbreuk tussen verzekeraars en consumenten is na de klap van de woekerpolisaffaire nog niet gelijmd. Dat wijst onderzoek van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van de ondervraagden zegt 80 procent dat maatschappijen de belangen van klanten onvoldoende centraal stellen. Verder vinden klanten de informatie die ze krijgen onduidelijk en laat de toelichting bij de afwijzing van een schadeclaim te wensen over.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Consumenten vertellen dat ze het belangrijk vinden dat verzekeraars heldere en duidelijke voorlichting geven', zegt directeur Ron van Kesteren van de stichting die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uitgeeft. Twee op de drie ondervraagden vindt dit het belangrijkste onderdeel van het keurmerk. 'Klanten krijgen vaak nog onbegrijpelijke informatie bij de aanschaf van een polis.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: De Telegraaf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid