'Consument richt zich te veel op korting'
Consumenten kiezen liever voor korting dan dat ze meer afnemen voor dezelfde prijs. Hierdoor laten ze soms wel tot 10 procent voordeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerde enquête van het economisch bureau van ING.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een directe financiële meevaller is consumenten in deze tijden van koopkrachtdaling blijkbaar meer waard dan een uitgestelde, concluderen de onderzoekers. Wanneer de respondenten bijvoorbeeld mochten kiezen tussen 20 procent korting of 40 procent extra gewicht of inhoud, koos twee op de drie voor de financiële meevaller, zelfs als ze daardoor per kilo of per liter duurder uit waren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBronL ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid