Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) TLC met Birgit Schuurman

TLC, een tv-zender gericht op vrouwen, is een marketingcampagne gestart met Birgit Schuurman.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De moet de aanscherping van TLC laten zien, aldus TLC. De hoofdboodschap van de campagne is ‘TLC kijk je op elke tv’, waarmee TLC aangeeft dat de vrouwenzender bij iedere provider zowel analoog als digitaal te ontvangen is, en in heel Nederland.

related partner content for mobile comes here

TLC introduceert met de campagne een serie woordcombinaties voor de letters T, L en C die zowel op het merk slaan (zoals Television Loves Controversy, of Talk Laugh Cry) als op de programma’s (They Love Cake voor Cake Boss, of Tattoo Lovers Connect voor LA Ink).

De campagne bestaat uit tv, out of home, print, radio, online, sociale media en pr en duurt drie weken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in