(Campagne) TLC met Birgit Schuurman
TLC, een tv-zender gericht op vrouwen, is een marketingcampagne gestart met Birgit Schuurman.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne moet de aanscherping van TLC laten zien, aldus TLC. De hoofdboodschap van de campagne is ‘TLC kijk je op elke tv’, waarmee TLC aangeeft dat de vrouwenzender bij iedere provider zowel analoog als digitaal te ontvangen is, en in heel Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
TLC introduceert met de campagne een serie woordcombinaties voor de letters T, L en C die zowel op het merk slaan (zoals Television Loves Controversy, of Talk Laugh Cry) als op de programma’s (They Love Cake voor Cake Boss, of Tattoo Lovers Connect voor LA Ink).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne bestaat uit tv, out of home, print, radio, online, sociale media en pr en duurt drie weken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid